Buyer-seller interactions : empirical research and normative issues / edited by Peter H. Reingen, Arch G. Woodside
(Proceedings series / American Marketing Association)
データ種別 | 図書 |
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出版者 | Chicago, Ill. : American Marketing Association |
出版年 | c1981 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | vi, 189 p. ; 23 cm |
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配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 利用注記 | 請求メモ | 予約 | 緑丘アーカイブズ |
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書庫(1階) | pbk | S 1.1||01020||078843 | 0030788439 |
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1981 | 研究図書 |
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一般注記 | Proceedings of a conference held May 1-3, 1980 at the University of South Carolina Includes bibliographies |
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著者標目 | Reingen, Peter H. Woodside, Arch G. American Marketing Association University of South Carolina. College of Business Administration |
件 名 | LCSH:Selling -- Congresses
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LCSH:Selling -- Psychological aspects -- Congresses 全ての件名で検索 LCSH:Interpersonal relations -- Congresses 全ての件名で検索 |
分 類 | LCC:HF5438.25 DC19:658.8/5 |
書誌ID | OL00079311 |
ISBN | 087757149X |
NCID | BA06972836 |