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Input, output, and marketing : proceedings of the 1977 London conference and the 1979 Toledo Ohio workshop / edited by S.J. Gielnik and W.F. Gossling ; with contributions from Y.K. Adamson ... [et al.]
(I.-O.P.C. conference series ; no. 4)

データ種別 図書
出版者 London : Input-Output Pub. Co.
出版者 [Fairfield, N.J.] : Distributed in the U.S.A. & Canada by Augustus M. Kelley
出版年 1980
本文言語 英語
大きさ xxx, 353 p. : ill. ; 23 cm

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書庫(1階)
S 1.1||01019||080798 0030807980

1980 研究図書
書庫(1階) pbk S 1.1||01019||086486 0030864860

1980 研究図書

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一般注記 "Selected bibliography on the applications of input-output analysis in industrial marketing and forecasting by P.J.M. Stoney & S. Davies": p. 302-325
Includes indexes
著者標目  Gielnik, S. J.
 Gossling, W. F.
 Adamson, Y. K.
件 名 LCSH:Marketing -- Congresses  全ての件名で検索
LCSH:Interindustry economics -- Congresses  全ての件名で検索
分 類 LCC:HF5411
DC19:658.8/02
書誌ID OL00086897
ISBN 0904870146
NCID BA10453264

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