Personal selling : theory, research, and practice / edited by Jacob Jacoby, C. Samuel Craig
(The Advances in retailing series)
データ種別 | 図書 |
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出版者 | Lexington, Mass. : Lexington Books |
出版年 | c1984 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xvi, 316 p. : ill. ; 24 cm |
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配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 利用注記 | 請求メモ | 予約 | 緑丘アーカイブズ |
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書庫(1階) |
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S 1.7||03673||089993 | 0030899931 |
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1984 | 研究図書 |
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一般注記 | Papers presented at a conference, co-sponsored by the Institute for Retail Management and the Association for Consumer Research Includes bibliographies |
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著者標目 | Jacoby, Jacob Craig, C. Samuel New York University. Institute of Retail Management Association for Consumer Research (U.S.) |
件 名 | LCSH:Selling -- Congresses 全ての件名で検索 |
分 類 | LCC:HF5438.25 DC19:658.8/5 |
書誌ID | OL00090146 |
ISBN | 0669076066 |
NCID | BA03763807 |