Macro-marketing : distributive processes from a societal perspective : the proceedings of the Macro-marketing Seminar, University of Colorado, Boulder, Colorado, August 15-18, 1976 / edited by Charles C. Slater
データ種別 | 図書 |
---|---|
出版者 | Boulder : Business Research Division, Graduate School of Business Administration, University of Colorado |
出版年 | c1977 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | vi, 315 leaves ; 28 cm |
所蔵情報を非表示
配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 利用注記 | 請求メモ | 予約 | 緑丘アーカイブズ |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
書庫(1階) |
|
S 1.7||05187||111239 | 0031112390 |
|
|
1977 | 研究図書 |
|
書誌詳細を非表示
一般注記 | Includes bibliographical references |
---|---|
著者標目 | *Macro-marketing Seminar, University of Colorado, 1976 Slater, Charles C. University of Colorado, Boulder. Business Research Division |
件 名 | LCSH:Marketing -- Social aspects -- Congresses
全ての件名で検索
LCSH:Marketing -- Congresses 全ての件名で検索 |
分 類 | LCC:HF5415.125 DC:381 |
書誌ID | OL00110612 |
NCID | BA20992731 |