このページのリンク

Curriculum as social psychoanalysis : the significance of place / edited by Joe L. Kincheloe and William F. Pinar
(Teacher empowerment and school reform)

データ種別 図書
出版者 Albany : State University of New York Press
出版年 c1991
本文言語 英語
大きさ vii, 231 p. ; 24 cm

所蔵情報を非表示

書庫(1階) : alk. paper S 11.1||00917||283577 0002835770

1991 研究図書

書誌詳細を非表示

一般注記 Includes bibliographical references (p. 199-220) and indexes
著者標目 Kincheloe, Joe L.
 Pinar, William
件 名 LCSH:Education -- Southern States -- Curricula  全ての件名で検索
LCSH:Curriculum planning -- Southern States  全ての件名で検索
LCSH:Southern States -- Civilization -- Study and teaching  全ての件名で検索
LCSH:Social psychology -- Southern States  全ての件名で検索
分 類 LCC:LB1570
DC20:375/.00975
書誌ID BB10216112
ISBN 0791404773
NCID BA12203891

 類似資料