Curriculum as social psychoanalysis : the significance of place / edited by Joe L. Kincheloe and William F. Pinar
(Teacher empowerment and school reform)
データ種別 | 図書 |
---|---|
出版者 | Albany : State University of New York Press |
出版年 | c1991 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | vii, 231 p. ; 24 cm |
所蔵情報を非表示
配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 利用注記 | 請求メモ | 予約 | 緑丘アーカイブズ |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
書庫(1階) | : alk. paper | S 11.1||00917||283577 | 0002835770 |
|
|
1991 | 研究図書 |
|
書誌詳細を非表示
一般注記 | Includes bibliographical references (p. 199-220) and indexes |
---|---|
著者標目 | Kincheloe, Joe L. Pinar, William |
件 名 | LCSH:Education -- Southern States -- Curricula
全ての件名で検索
LCSH:Curriculum planning -- Southern States 全ての件名で検索 LCSH:Southern States -- Civilization -- Study and teaching 全ての件名で検索 LCSH:Social psychology -- Southern States 全ての件名で検索 |
分 類 | LCC:LB1570 DC20:375/.00975 |
書誌ID | BB10216112 |
ISBN | 0791404773 |
NCID | BA12203891 |