Impersonal influence : how perceptions of mass collectives affect political attitudes / Diana C. Mutz
(Cambridge studies in political psychology and public opinion)
データ種別 | 図書 |
---|---|
出版者 | Cambridge : Cambridge University Press |
出版年 | 1998 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xx, 334 p. : ill. ; 24 cm. |
所蔵情報を非表示
配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 利用注記 | 請求メモ | 予約 | 緑丘アーカイブズ |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
書庫(1階) | pbk | S 3.7||01559||255169 | 0002551691 |
|
|
1998 | 研究図書 |
|
書誌詳細を非表示
一般注記 | Includes bibliographical references |
---|---|
著者標目 | *Mutz, Diana Carole |
件 名 | LCSH:Mass media -- Political aspects
全ての件名で検索
LCSH:Mass media and public opinion |
分 類 | LCC:P95.8 DC21:302.23 |
書誌ID | OL10010388 |
ISBN | 0521631327 |
NCID | BA39633825 |