Technological pedagogical content knowledge (TPACK) framework for K-12 teacher preparation : Emerging research and opportunities / by Margaret L. Niess
(Advances in educational technologies and instructional design (AETID) book series)
データ種別 | 図書 |
---|---|
出版者 | Hershey, PA : Information Science Reference, an imprint of IGI Global |
出版年 | c2017 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xx, 173 p. : ill. ; 27 cm |
所蔵情報を非表示
配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 利用注記 | 請求メモ | 予約 | 緑丘アーカイブズ |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
書庫(1階) | : [hardcover] | S 11.1||01020||347193 | 0003471934 |
|
9781522516217 | 2017 | 研究図書 |
|
書誌詳細を非表示
別書名 | 背表紙タイトル:Technological pedagogical content nowledge (TPACK) framework for K-12 teacher preparation 異なりアクセスタイトル:Technological pedagogical content knowledge TPACK framework for K-12 teacher preparation : Emerging research and opportunities |
---|---|
一般注記 | Spine title with typographical error: Technological pedagogical content nowledge (TPACK) framework for K-12 teacher preparation Includes bibliographical references and index |
著者標目 | *Niess, Margaret author |
件 名 | LCSH:Teachers -- Training of -- Computer-assisted instruction 全ての件名で検索 |
分 類 | LCC:LB1707 DC23:370.71/1 |
書誌ID | BB10281993 |
ISBN | 9781522516217 |
NCID | BB2280378X |