このページのリンク

Technological pedagogical content knowledge (TPACK) framework for K-12 teacher preparation : Emerging research and opportunities / by Margaret L. Niess
(Advances in educational technologies and instructional design (AETID) book series)

データ種別 図書
出版者 Hershey, PA : Information Science Reference, an imprint of IGI Global
出版年 c2017
本文言語 英語
大きさ xx, 173 p. : ill. ; 27 cm

所蔵情報を非表示

書庫(1階) : [hardcover] S 11.1||01020||347193 0003471934
9781522516217 2017 研究図書

書誌詳細を非表示

別書名 背表紙タイトル:Technological pedagogical content nowledge (TPACK) framework for K-12 teacher preparation
異なりアクセスタイトル:Technological pedagogical content knowledge TPACK framework for K-12 teacher preparation : Emerging research and opportunities
一般注記 Spine title with typographical error: Technological pedagogical content nowledge (TPACK) framework for K-12 teacher preparation
Includes bibliographical references and index
著者標目 *Niess, Margaret author
件 名 LCSH:Teachers -- Training of -- Computer-assisted instruction  全ての件名で検索
分 類 LCC:LB1707
DC23:370.71/1
書誌ID BB10281993
ISBN 9781522516217
NCID BB2280378X

 類似資料