Teacher cognition in language teaching : beliefs, decision-making, and classroom practice / Devon Woods
(The Cambridge applied linguistics series / series editors, Michael H. Long and Jack C. Richards)
データ種別 | 図書 |
---|---|
出版者 | Cambridge [England] ; New York : Cambridge University Press |
出版年 | 1996 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xii, 316 p. ; 24 cm |
所蔵情報を非表示
配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 利用注記 | 請求メモ | 予約 | 緑丘アーカイブズ |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
書庫(1階) |
|
S 9.2||03559||222159 | 0002221594 |
|
|
1996 | 研究図書 |
|
書誌詳細を非表示
一般注記 | Includes bibliographical references and index |
---|---|
著者標目 | *Woods, Devon |
件 名 | LCSH:Language and languages -- Study and teaching
全ての件名で検索
LCSH:Language teachers -- Psychology 全ての件名で検索 LCSH:Curriculum planning |
分 類 | LCC:P53 DC20:418.007 |
書誌ID | OL10005388 |
ISBN | 0521497000 |
NCID | BA27780130 |