Mathematical models in marketing : a collection of abstracts / [edited by] Ursula H. Funke ; with a preface by M. Beckmann
(Lecture notes in economics and mathematical systems ; 132)
データ種別 | 図書 |
---|---|
出版者 | Berlin ; New York : Springer-Verlag |
出版年 | 1976 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xx, 514 p. ; 24 cm |
所蔵情報を非表示
配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 利用注記 | 請求メモ | 予約 | 緑丘アーカイブズ |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
書庫(1階) |
|
S 1.1||00746||065067 | 0030650674 |
|
|
1976 | 研究図書 |
|
書誌詳細を非表示
一般注記 | Includes bibliographical references and indexes |
---|---|
著者標目 | Funke, Ursula H., 1939- |
件 名 | LCSH:Marketing -- Mathematical models 全ての件名で検索 |
分 類 | LCC:HF5415.125 DC:658.8/001/51 |
書誌ID | OL00065803 |
ISBN | 354007869X |
NCID | BA17146558 |