Advertising principles / Daniel Starch
(A Century of marketing)
データ種別 | 図書 |
---|---|
出版者 | New York : Arno Press |
出版年 | 1978, [c1927] |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xiv, 593 p. : ill. ; 21 cm |
所蔵情報を非表示
配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 利用注記 | 請求メモ | 予約 | 緑丘アーカイブズ |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
書庫(1階) |
|
S 1.1||00806||076887 | 003076887X |
|
|
1978 | 研究図書 |
|
書誌詳細を非表示
一般注記 | Reprint of the ed. published by A.W. Shaw, Chicago, which was an abridgement of the author's Principles of advertising Includes bibliographical references and index |
---|---|
著者標目 | *Starch, Daniel |
統一書名標目 | Principles of advertising |
件 名 | LCSH:Advertising |
分 類 | LCC:HF5821 DC:659.1 |
書誌ID | OL00069937 |
ISBN | 0405111738 |
NCID | BA03785548 |