Early development and conceptualization of the field of marketing / edited by Henry Assael
(A Century of marketing)
データ種別 | 図書 |
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出版者 | New York : Arno Press |
出版年 | 1978 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | 161 p. in various pagings : ill. ; 24 cm |
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配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 利用注記 | 請求メモ | 予約 | 緑丘アーカイブズ |
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書庫(1階) |
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S 1.1||00811||076865 | 0030768659 |
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1978 | 研究図書 |
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内容注記 | Coolsen, F. G. Appraisal of contributions to marketing thought by late nineteenth-century liberal economists U.S. Industrial Commission. Report of the Industrial Commission on the distribution of Farm products Cherington, P. T. The elements of marketing Johnson, J. F. Modern distribution Shaw, A. W. Some problems in market distribution |
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一般注記 | A collection of selections reprinted from various sources published 1901-1960 |
著者標目 | Assael, Henry |
件 名 | LCSH:Marketing -- Addresses, essays, lectures 全ての件名で検索 |
分 類 | LCC:HF5415 DC:658.8/008 |
書誌ID | OL00069940 |
ISBN | 0405111886 |
NCID | BA03763181 |