Marketing in turbulent times and Marketing, the challenges and the opportunities : 1975 combined proceedings / edited by Edward M. Mazze
(Series (American Marketing Association) ; no. 37)
データ種別 | 図書 |
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出版者 | [Chicago] : American Marketing Association |
出版年 | c1975 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xxvii, 712 p. : ill. ; 28 cm |
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配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 利用注記 | 請求メモ | 予約 | 緑丘アーカイブズ |
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書庫(1階) |
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S 1.1||00742||066659 | 0030666597 |
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1975 | 研究図書 |
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別書名 | 異なりアクセスタイトル:Marketing in turbulent times 異なりアクセスタイトル:1975 combined proceedings |
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一般注記 | "Papers presented at the American Marketing Association conference held in Chicago, April 14-17, 1975, and in Rochester, August 17-20, 1975." On spine 1975 combined proceedings Includes bibliographies and indexes |
著者標目 | *American Marketing Association Mazze, Edward M. |
件 名 | LCSH:Marketing -- Congresses 全ての件名で検索 |
分 類 | LCC:HF5415 DC:658.8 |
書誌ID | OL00067132 |
ISBN | 0877570671 |
NCID | BA18124335 |