Global business strategy : multinational corporations venturing into emerging markets / Kazuyuki Motohashi
(Springer texts in business and economics)
データ種別 | 図書 |
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出版者 | Tokyo : Springer Open |
出版年 | c2015 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xvii, 259 p. : ill. (some col.) ; 25 cm |
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配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 利用注記 | 請求メモ | 予約 | 緑丘アーカイブズ |
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開架閲覧室(3階) |
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G 1.7||06616||376136 | 0003761363 |
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9784431554677 | 2015 | 学生図書 |
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一般注記 | Includes bibliographical references and index |
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著者標目 | *元橋, 一之 <モトハシ, カズユキ> |
件 名 | LCSH:International business enterprises -- Management
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分 類 | DC23:658.049 |
書誌ID | BB10308915 |
ISBN | 9784431554677 |
NCID | BB18764028 |