Principles of service marketing and management / Christopher Lovelock, Lauren Wright
データ種別 | 図書 |
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版 | 2nd ed., international ed |
出版者 | Upper Saddle River, N.J. : Pearson Education International |
出版年 | c2002 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xix, 436 p. : ill. ; 26 cm |
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配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 利用注記 | 請求メモ | 予約 | 緑丘アーカイブズ |
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開架閲覧室(3階) |
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G 1.7||06085||270709 | 0002707098 |
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2002 | 学生図書 |
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開架閲覧室(3階) |
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G 1.7||06085||270710 | 0002707101 |
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2002 | 学生図書 |
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開架閲覧室(3階) |
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G 1.7||06085||270711 | 000270711X |
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2002 | 学生図書 |
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一般注記 | Includes bibliographical references and index "Prentice Hall International Editions"--Back cover |
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著者標目 | *Lovelock, Christopher H. Wright, Lauren K. |
件 名 | LCSH:Service industries -- United States -- Marketing
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分 類 | LCC:HD9981.5 DC21:658.8 |
書誌ID | BB10201664 |
ISBN | 0130950122 |
NCID | BA55437704 |