Advertising and market power / William S. Comanor and Thomas A. Wilson
(Harvard economic studies ; v. 144)
データ種別 | 図書 |
---|---|
出版者 | Cambridge, Mass. : Harvard University Press |
出版年 | c1974 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xvi, 257 p. : ill. ; 25 cm |
所蔵情報を非表示
配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 利用注記 | 請求メモ | 予約 | 緑丘アーカイブズ |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
書庫(1階) |
|
S 1.1||00687||061662 | 003061662X |
|
0674005805 | 1974 | 研究図書 |
|
書誌詳細を非表示
一般注記 | Includes bibliographical references and index |
---|---|
著者標目 | *Comanor, William S. Wilson, Thomas A. joint author |
件 名 | LCSH:Advertising |
分 類 | LCC:HF5827 DC:659.1 NDLC:DH428 |
書誌ID | OL00060737 |
ISBN | 0674005805 |
NCID | BA00137778 |