The selection of advertising media / J.W. Hobson
データ種別 | 図書 |
---|---|
版 | 4th ed. (revised) |
出版者 | London : Business Publications, on behalf of the Institute of Practitioners in Advertising |
出版年 | 1961, c1959 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | 217 p. ; 23 cm |
所蔵情報を非表示
配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 利用注記 | 請求メモ | 予約 | 緑丘アーカイブズ |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
書庫(1階) |
|
S 1.7||04471||105330 | 0031053300 |
|
|
1961 | 研究図書 |
|
書誌詳細を非表示
一般注記 | Includes index |
---|---|
著者標目 | *Hobson, John Waller |
件 名 | LCSH:Advertising media planning |
分 類 | LCC:HF5827 DC18:659.112 |
書誌ID | OL00104213 |
NCID | BA61034010 |