The pyramid principle : logic in writing and thinking / Barbara Minto
データ種別 | 図書 |
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版 | 3rd ed |
出版者 | London : Financial Times, Prentice Hall, an imprint of Pearson Education |
出版年 | 2002 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xiii, 177 p. : ill. ; 24 cm |
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配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 利用注記 | 請求メモ | 予約 | 緑丘アーカイブズ |
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書庫(1階) |
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S 9.2||04088||281253 | 0002812533 |
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2002 | 研究図書 |
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一般注記 | "First published in the USA by Minto International Inc. 1987, first published in the UK in 1991, second edition published in 1995" Bibliography: p. 174-177 |
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著者標目 | *Minto, Barbara |
件 名 | LCSH:English language -- Business English
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LCSH:English language -- Rhetoric 全ての件名で検索 LCSH:Thought and thinking LCSH:Language and logic LCSH:Business writing LCSH:Problem solving |
分 類 | LCC:PE1479.B87 DC21:808/.042 NDC9:336.55 |
書誌ID | BB10212743 |
ISBN | 0273659030 |
NCID | BA55473606 |