Who gets what -- and why : the new economics of matchmaking and market design / Alvin E. Roth
(An Eamon Dolan book)
データ種別 | 図書 |
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出版者 | Boston : Houghton Mifflin Harcourt |
出版年 | 2015 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | 260 p. ; 24 cm |
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配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 利用注記 | 請求メモ | 予約 | 緑丘アーカイブズ |
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開架閲覧室(3階) |
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G 4.2||04066||344980 | 0003449807 |
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9780544291133 | 2015 | 学生図書 |
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一般注記 | Includes bibliographical notes (p. [233]-246) and index |
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著者標目 | *Roth, Alvin E., 1951- |
件 名 | LCSH:Economics LCSH:Matching theory LCSH:Game theory LCSH:Markets FREE:BUSINESS & ECONOMICS / Economics / General. bisacsh FREE:BUSINESS & ECONOMICS / Economics / Theory. bisacsh FREE:MATHEMATICS / Game Theory. bisacsh |
分 類 | LCC:HB171 DC23:330.01/51166 |
書誌ID | BB10279953 |
ISBN | 9780544291133 |
NCID | BB18762226 |