The pyramid principle : logic in writing and thinking / Barbara Minto
データ種別 | 図書 |
---|---|
版 | 3rd rev. ed |
出版者 | Harlow : Financial Times Prentice Hall |
出版年 | 2009 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xiii, 177 p. : ill. ; 24 cm |
所蔵情報を非表示
配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 利用注記 | 請求メモ | 予約 | 緑丘アーカイブズ |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
書庫(1階) | : hbk | S 9.2||04088||361313 | 0003613135 |
|
9780273710516 | 2009 | 研究図書 |
|
書誌詳細を非表示
一般注記 | Previous ed.: 2002 Includes bibliographical references (p. 174-177) |
---|---|
著者標目 | *Minto, Barbara |
件 名 | LCSH:Business writing LCSH:English language -- Business English 全ての件名で検索 |
分 類 | DC22:808.06665 |
書誌ID | BB10294619 |
ISBN | 9780273710516 |
NCID | BA90398779 |