Store choice, store location and market analysis / Neil Wrigley
データ種別 | 図書 |
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出版者 | London ; New York : Routledge |
出版年 | 1988 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xvii, 358 p. : ill. ; 23 cm |
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配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 利用注記 | 請求メモ | 予約 | 緑丘アーカイブズ |
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書庫(1階) |
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S 1.7||04950||107197 | 003107197X |
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1990 | 研究図書 |
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一般注記 | Contributions made to the Workshop on Methods of Retail Analysis and Forecasting held at the University of Bristol in Feb. 1986 and sponsored by the UK Economic and Social Research Council Bibliography: p.328-346 Includes index |
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著者標目 | *Wrigley, Neil Workshop on Methods of Retail Analysis and Forecasting (1986 : University of Bristol) Economic and Social Research Council (Great Britain) |
件 名 | LCSH:Retail trade -- Congresses
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LCSH:Retail trade -- Forecasting -- Congresses 全ての件名で検索 LCSH:Store location -- Congresses 全ての件名で検索 LCSH:Consumers' preferences -- Congresses 全ての件名で検索 |
分 類 | LCC:HF5429 DC19:658.8/7 |
書誌ID | OL00107275 |
ISBN | 0415001994 |
NCID | BA03710403 |