Discipline, moral regulation, and schooling : a social history / edited by Kate Rousmaniere, Kari Dehli, Ning de Coninck-Smith
(Garland reference library of social science ; v. 944 . Studies in the history of education ; vol. 4)
データ種別 | 図書 |
---|---|
出版者 | New York : Garland Pub. |
出版年 | 1997 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | vi, 298 p. ; 23 cm |
所蔵情報を非表示
配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 利用注記 | 請求メモ | 予約 | 緑丘アーカイブズ |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
書庫(1階) |
|
S 11.1||00832||238559 | 0002385597 |
|
|
1997 | 研究図書 |
|
書誌詳細を非表示
一般注記 | Includes bibliographical references (p. [279]-293) and index |
---|---|
著者標目 | Rousmaniere, Kate, 1958- Dehli, Kari De Coninck-Smith, Ning |
件 名 | LCSH:School discipline -- History -- Cross-cultural studies
全ての件名で検索
LCSH:Social ethics -- History -- Cross-cultural studies 全ての件名で検索 LCSH:Moral education -- History -- Cross-cultural studies 全ての件名で検索 LCSH:Teachers -- Professional ethics -- History -- Cross-cultural studies 全ての件名で検索 |
分 類 | LCC:LB3012 DC21:371.5 |
書誌ID | OL10007951 |
ISBN | 0815316062 |
NCID | BA32745820 |