The ethical problems of modern advertising
(A Century of marketing)
データ種別 | 図書 |
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出版者 | New York : Arno Press |
出版年 | 1978 [c1931] |
本文言語 | 英語 |
大きさ | v, 134 p. ; 23 cm |
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配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 利用注記 | 請求メモ | 予約 | 緑丘アーカイブズ |
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書庫(1階) |
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S 1.1||00792||068630 | 003068630X |
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1978 | 研究図書 |
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内容注記 | Custis, V. The place of ethics in the field of advertising Butler, R. S. What the advertiser owes the public Calkins, E. E. The ethics of agency practice Weld, L. D. H. Honesty in fact finding Chase, S. The ethics of advertising as viewed by the consumer Greene, E. L. Promoting and maintaining ethical standards in advertising |
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一般注記 | Reprint of the ed. published by Ronald Press Co., New York Lectures delivered in 1930 on the William A. Vawter Foundation on Business Ethics, Northwestern University, School of Commerce Includes bibliographical references |
著者標目 | William A. Vawter Foundation on Business Ethics |
件 名 | LCSH:Advertising -- Addresses, essays, lectures
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分 類 | LCC:HF5831 DC:659.1 |
書誌ID | OL00069328 |
ISBN | 040511169X |
NCID | BA03783644 |