Marketing and the future / Donald F. Mulvihill, [editor]
(Proceedings series / American Marketing Association)
データ種別 | 図書 |
---|---|
出版者 | Chicago, IL : American Marketing Association |
出版年 | c1981 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xvi, 79 p. ; 23 cm |
所蔵情報を非表示
配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 利用注記 | 請求メモ | 予約 | 緑丘アーカイブズ |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
書庫(1階) |
|
S 1.1||01003||078841 | 0030788412 |
|
|
1981 | 研究図書 |
|
書誌詳細を非表示
一般注記 | "Proceedings of the American Marketing Association workshop, held October 17-18, 1980, at the Kent State Universit" Includes bibliographies |
---|---|
著者標目 | Mulvihill, Donald Ferguson American Marketing Association |
件 名 | LCSH:Marketing -- United States -- Congresses 全ての件名で検索 |
分 類 | LCC:HF5415.1 DC19:658.8/00973 |
書誌ID | OL00079309 |
ISBN | 087757152X |
NCID | BA07415482 |