Benchmarking staff performance : how staff departments can enhance their value to the customer / Jac Fitz-enz
(The Jossey-Bass management series)
データ種別 | 図書 |
---|---|
版 | 1st ed |
出版者 | San Francisco : Jossey-Bass Publishers |
出版年 | c1993 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xviii, 218 p. : ill. ; 24 cm |
所蔵情報を非表示
配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 利用注記 | 請求メモ | 予約 | 緑丘アーカイブズ |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
書庫(1階) |
|
S 1.7||05678||233222 | 0002332221 |
|
|
1993 | 研究図書 |
|
書誌詳細を非表示
一般注記 | Includes bibliographical references (p. 211-212) and index |
---|---|
著者標目 | *Fitz-enz, Jac |
件 名 | LCSH:Organizational effectiveness LCSH:Benchmarking (Management) LCSH:Line and staff organization |
分 類 | LCC:HD58.9 DC20:658.4/02 |
書誌ID | OL10006977 |
ISBN | 1555425739 |
NCID | BA21927804 |