Advertising at the point of purchase / edited and compiled by the Association of National Advertisers, ; with the cooperation of the Point-of-Purchase Advertising Institute
データ種別 | 図書 |
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出版者 | New York ; Toronto ; London : McGraw-Hill |
出版年 | 1957 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | vii, 240 p. : ill. ; 24 cm |
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配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 利用注記 | 請求メモ | 予約 | 緑丘アーカイブズ |
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書庫(1階) |
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S 1.1||00443||026796 | 003026796X |
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1957 | 研究図書 |
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一般注記 | Includes index |
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著者標目 | *Association of National Advertisers Point-of-Purchase Advertising Institute |
件 名 | LCSH:Advertising, Pont-of-sale |
分 類 | DC18:659.157 LCC:HF5827 |
書誌ID | OL00000405 |
NCID | BA61383268 |